Страхування

УМОВИ СТРАХУВАННЯ: Стандарт (Програма «А»)

При настанні страхового випадку СК «ПРО100» оплачує наступні витрати Застрахованій особі:

• вартість екстреного амбулаторного і стаціонарного лікування;
• вартість послуг швидкої (невідкладної) допомоги на місці виклику;
• вартість медикаментів для невідкладного лікування, або компенсація витрат в разі їх самостійного придбання в аптеці за призначенням лікаря;
• вартість невідкладної стоматологічної допомоги в межах ліміту до 150 євро/доларів США;
• компенсація вартості послуг телефонного зв’язку Застрахованої особи або особи, що представляє її інтереси, із Страховиком з приводу повідомлення про страховий випадок в межах ліміту до 50 євро/доларів США;
• вартість послуг з транспортування потерпілої Застрахованої особи до лікувального закладу, якщо стан здоров’я Застрахованої особи не дозволяє пересуватися самостійно;
• вартість ритуальних послуг з поховання тіла Застрахованої особи в країні за місцем смерті;
• організація та оплата вартості комплексу послуг, пов’язаних з транспортуванням та медичним супроводом Застрахованої особи з-за кордону до лікувального закладу, найближчого до місця постійного проживання;
• організація та оплата вартості комплексу послуг з транспортування тіла (репатріація) Застрахованої особи до митного кордону країни її попереднього постійного проживання.

При настанні страхового випадку (раптовому захворюванні, нещасному випадку та інших подіях, витрати за якими відшкодовує Страховик) Застрахованій особі або її представнику необхідно негайно, як тільки це стане можливим, проте не пізніше 24 годин з моменту настання події, звернутись у Міжнародну асистуючу компанію CORIS/SMILE ASSISTANCE і повідомити наступні дані:

– Ім’я та прізвище Застрахованої особи, що потребує допомоги;
– Назву Страхової компанії – «ПРО100», номер Договору страхування;
– Термін дії Договору страхування та Програму страхування;
– Обставини та зміст події, характер необхідної допомоги;
– Місцезнаходження Застрахованої особи, що потребує допомоги, контактний телефон та адресу;
– Назву та адресу лікувального чи іншого закладу, якщо допомогу вже надали чи почали надавати;

В подальшому необхідно керуватись вказівками працівників CORIS/SMILE ASSISTANCE, які нададуть Застрахованій особі необхідну інформацію та інструкції щодо подальших дій і скерують в медичний заклад, де їй буде надана допомога за рахунок СК «ПРО100» в межах визначених умовами страхування.

Якщо в екстрених випадках Застрахована особа з незалежних від неї причин потрапляє до медичного закладу поза посередництвом Міжнародної асистуючої компанії CORIS/SMILE ASSISTANCE (наприклад, в разі потреби невідкладної допомоги), не маючи при цьому можливості повідомити CORIS/SMILE ASSISTANCE, вона або особа, що її представляє, зобов’язана повідомити про настання страхового випадку CORIS/SMILE ASSISTANCE як тільки це стане можливим, проте не пізніше 2-ох діб з моменту настання події.

Якщо Застрахована особа з об’єктивних міркувань, незалежних від неї причин була вимушена самостійно оплатити за кордоном послуги, які відшкодовуються на умовах Правил страхування, у медичному закладі необхідно отримати:

• довідку-рахунок з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;
• рецепти, виписані Застрахованій особі лікуючим лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного медичного препарату;
• деталізовані рахунки за інші послуги з розбивкою їх за датами та вартістю;
• документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, розписки про отримання грошей, банківські квитанції, тощо);
• рахунки за телефонні розмови (факсимільні повідомлення), на яких зазначено номер телефону, дату, час та вартість кожної розмови.

79005, м.Львів, вул. І.Франка 50
Тел./факс: +38 (032) 242 58 18; Моб.: +38 (098) 546 79 79; +38 (063) 681 42 19
e-mail: diligancetravel@gmail.com